13juni, kan ha vart den värsta dagen på länge!

alla kallar mig lina talanglös för er som inte visste, det är sant. riktigt sant!
idag skulle jag visa mina talanger och stegra lite när jag var med linus&marc, jag kunde ju faktiskt men jag skulle träna på att stegra längre alltså lägre i luften. också gjorde jag de och vred styret jätte mycket på något konstigt sätt, också ramlade jag såklart. och linus handbroms var avbruten på mitten så den var jätte vass och den fick jag i benet, i låret precis bredvid knäet. också vart de ett hål där & de bara sprutade blod. så jag åkte in på sjukhuset och då fick jag sy igen hålet, de vart 7 stygn. & nu kan jag inte röra benet typ, jag hoppar på kryckor. lina är så duktig. men de är ju tur att jag har mina underbara kompisar som alltid ställer upp på mig, marc,linus,hanna&leon har tagit hand om mig hela kvällen typ!
seriöst då vem lyckas ramla med cykeln och få 7 stygn i benet & vem lyckas med att klättra i ringar på idrotten & ramla & sträcka halsen? alltså det är bara lina talanglös som lyckas med sånt. :s
nu ska iallafall jag sova & hoppas på att allt blir bra! godnatt alla snygga.
/ linatalanglös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0