17/18 juni.

känner att jag är jätte duktig på att blogga just nu, de blir liksom ett inlägg om dagen men de får ni tåla. har inget roligt att berätta, inget speciellt iallafall. men jag har en massa bilder sen den här veckan som jag ska lägga upp om ett tag också ska jag försöka fixa lite med designen, sen titta film & sova en stund. imorgon åker jag nog till järvsö ett tag mitt på dagen var typ järvsö winch contest(?) tror de heter så, vet inte vad de är men jag ska iaf dit.
idag har jag inte gjort nått speciellt , sov hos sofie inatt i boden. åkte hem ganska tidigt städade&fixade mig sen kom sötaste max hit och myste, vi spelade fotboll med leon,linus,marc,hanna,wille&jonas tror de var alla. dom spelade iaf jag tittade på.. -.-
sen åkte vi på stenhamre en sväng sen hem&chilla igen, max är muuuusig!(:
aja, nu ska jag fixa lite saker sen ska jag lägga upp en massa bilder, måste bara hitta kamerasladden först ;o vart den nu är(?) aja.. puss.
/ LINA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0