5kamp med världensbästa ht08.

kul dag, jag älskar min klass så galet mycket. träffade ellen idag också hon är världsbäst!
vi gjorde en massa saker på 5kampen, vi byggde tillexempel ett torn av spagetti och gelehallon gissa vilka som vann jo team fanny (fanny, lina, felix.) team rhåland var dom bästa lätt! men så klart var team fanny snäppet bättre, även om vi inte vann men kul vare iaf. efter gick jag och tittade fotboll träffade simen och hampus, typ chillade. för jag är ju så chillllllll.
efter skolan åkte jag&mamma och tittade på skor hittade inte, så jag kan ju kanske gå utan skor på examen låter inte de bra? aa fast ne.. sen kom julia till mig en sväng jag bytte om sen åkte vi ner på station och mötte max sen drog julia osv.. ni fattar.
ehehehehehehehehehehehe jag&max har inget liv, han har inget liv. han är en tönt! så ni vet liksom. DASE du kom på det max, starkt jobbat.
nu ska jag titta film sen sova, imorgon ska vi till oskar och bada kommer bli grymt. HT08 jag älskar er. <3
/LINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0