ikväll kommer världens bästa love!!!!!

jag har suttit vid datorn exakt hela dagen & jag har tänkt göra ett blogg inlägg men tar sån tid innan jag kommer på vad jag ska skriva, inte för att jag gjort de nu men jag bara skriver ändå liksom.
ikväll kommer världens bästa love hem ifrån spanien, kan inte bli bättre jag saknar henne nå sjukt mycket!
kom precis på att om en vecka och en dag åker jag till turkiet, och på torsdag nästa vecka får jag ta bort stygnen i mitt ben/lår. så stygnen är borta när jag åker till turkiet. :D
aja jag har inget roligt att berätta & de suger, men jag ska kirra designen om jag orkar sen så ska jag fixa mig. kanske sova en sväng(?) de skulle vart skönt. aja puss så länge.
lllllajn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0