nu glömmer jag dig..

tea kommer du inte ihåg när vi var i backen och satt och åt. också kommer max inte och ler hur mycket som helst också sa han "tjennnnna"
sen pratade jag om han resten av dagen, hur härlig röst han hade, hur söt han var osv..   <3
känner att jag behöver skriva av mig lite innan jag försöker glömma dig helt...
nu när jag sitter och funderar kommer allt tillbaka exakt allt, första gången jag träffade dig i backen när jag&tea satt och åt. också kommer du in och ler hur mycket som helst också sa du "tjennnnna" med världens finaste leende sen pratade jag om dig resten av dagen, hur härlig röst du hade, hur söt du var. det var så underbart.
vi träffades vi 2 maj hos linus, då sa vi inte mycket till varann vi bara tittade på varann. jag tittade på dig hela tiden, det gick inte att sluta du var så fin. sen den 7 maj kom du igen, du var hos ivar och hoppade matta och jag hade vart hos ante och du skulle möta mig för jag skulle komma. sen när jag kom ner för backen sa du "är de inte stekarn som kommer" & du sa att du hade saknat mig och pussade mig, det var första gången vi pussades. det var så himla bra, det kändes så rätt att det var du&jag. den där fula killen som tog puss bilden på oss.
sen när vi träffades själv första gången du var helt fantastisk det är du fortfarande. jag satt och tänkte att nu kommer jag aldrig mer få kalla dig för min, min egna max. nu är du bara den bästa max som finns. förr var du min egna max joners mitt hjärta, min kärlek, bara minminmin! men det är över..
så mycket som jag har gråtit dom här tre dagarna har jag aldrig gråtit i hela mitt liv, jag kunde inte andas för jag var så ledsen, jag vela bara försvinna.  ikväll var nog ändå den värsta kvällen i mitt liv, jag ställde till det för mig själv. när jag åkte ner på ljusdal för att möta tjejerna sa dom att du var i ljusdal, då vart jag bara ledsnare när du säger att vi inte träffas ofta och det där med avståndet. nu när det är slut så hade du visst tid att åka till ljusdal. du hörde inte ens av dig & berättade när du var här, så jag grät redan när jag åkte ner. vi hade kunnat träffats för att bara prata inget mer. jag satt där och bara grät&grät sen bestämde jag mig för att jag vela se dig. bara titta på dig & höra din röst så vi åkte till sara för att hämta en alvedon och jag skulle åtminstone få se dig. att se dig gjorde bara saken värre, det riktigt högg i mig att se dig. du var så glad med dina kompisar, jag hörde din underbara röst den har jag saknat..
jag skakade när jag såg dig, jag var helt tom kände ingenting, var bara så ledsen. jag kunde nästan inte stå jag bara skakade, jag var så rädd men ändå ledsen. jag förstörde för mig själv, bestämde mig för att inte prata med dig ändå åker jag dit för att se dig.. så onödigt lina.
jag bara fick alla tankar i huvudet allt du sagt, allt vi gjort och delat tillsammans. & sara berättar att hon frågat dig om du är jätte kär i mig, och du hade svarat "ja, jag är jätte kär i lina" det var bara för någon dag sen hur kan allt har ändrats så snabbt?
aja, nu är det över. livet går vidare och jag hoppas på nått bättre, även om jag vet att det inte finns någon bättre än dig så försöker jag. just för stunden så ska du bara bort ur mitt liv, så jag kan må bra igen&sen kan våran vänskap börja.
tanken slår mig hela tiden att jag kommer inte klara av att du träffar någon annan, jag kommer bryta ihop även fast jag inte vill, men så kommer det bli. jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!
men jag hoppas på det bästa för din skull, jag vill att du ska få det bästa för det är du värd. så nu slutar jag med dom här lång texterna & glömmer dig, nu ska jag leva...
/ enLINA.

Kommentarer
Postat av: tea

du vet att vi står brevid dig föralltid.<3

2010-06-24 @ 17:54:09
URL: http://teadahl.blogg.se/
Postat av: anja

<3

2010-06-24 @ 21:43:53
Postat av: Linnea

<3

2010-06-25 @ 16:44:33
URL: http://linneajjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0