jag älskar att du ens finns..

jag kan fortfarande inte förstå att du är min, bara min.
jag fattar inte att det är just jag som har fått turen att vara lycklig med dig, finns så många andra som vill ha dig men det är just mig som du vill ha. du är det bästa som hänt mig, jag mår så bra av att vara med dig hjärtat.
jag älskar när du tittar på mig med dina bruna fina ögon och säger att du älskar mig, när du ligger här bredvid mig och bara finns. att bara höra dina andetag gör att jag vill fortsätta leva, finnas där och alltid vara dig nära. det bästa som finns är att veta att du är min & ingen annans, att du alltid kommer vara en del av mig.
jag älskar dig.
/ din lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0