7mars.

wohooo, uppdateringen blir bättre & bättre! :D
trevligt hade Lajn iallafall i helgen, jag har bosatt mig hos Sara fast sen fick hennes lilla syster magsjuka så då flyttade vi till mig. Imorgon är det lan på skolan kommer bli 7kt, kanske.. Jag får även en ny fjällräven jacka imorgon! :D gilla med stOrA bokstÄver!
btw min dator är sönder så det blir inget lan för mig, men jag ska till skolan & titta film o sova typ. Men nu har jag datorn i kopplad i tvn så jag har feeeeeeeeetaste skärmen! (Y)
Men nu ska jag döda Sara sen ska jag sova, hare gött!
l.

Kommentarer
Postat av: towe♥

haha, jag vet inte riktigt. :b <3

2010-03-11 @ 13:59:12
URL: http://towelystedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0