jag älskar dig hjärtat.

SVARA OM DU ALDRIG VILL MISTA HONOM

ett.
Vad heter han? - max joners
två. Hur gammal är han? - snart 13 (:
tre. När träffades ni sist?- fredags
fyra. Vad har han för hårfärg?- han är ginga, fast på riktigt har han brunt 
fem. Brukar han färga håret? - nej
sex. Vilka färger har han haft?- bruuuuuunt 
sju. Vad har han för parfym? - skiter man väl i :)
åtta. Är han galen? - absolut!
nio. Vad är erat första minne? - gävle kanske? 
tio. Har ni många minnen ihop?- inte så många, men några & dom bästa! 
elva. Vart bor han? - arbrå
tolv. Har ni varit utomlands tillsammans? - nej 
tretton. Hur ser hans klädstil ut?- finaste, jag älskar den! 
fjorton.
Vad heter hans syskon?- moa, & två låtsas syskon michaela & janet. 
femton. När träffades ni första gången? - någon gång i backen annars var det nog 2 maj. 
sexton. Hur träffades ni?- igenom jocke tror jag. 
sjutton. Vad går han på för sporter?- skidor, bandy & ridning ibland det är därför han har sån stor stjärt. (a) 
arton. Vad brukar han göra på helgerna?- på vintrarna är det väl mest skidor och tävla, & bandy. på somrarna är det väl studsmatta, vännerna, & lite lina om hon har tur.    
nitton. vad brukar han göra efter skolan?- typ studsmatta, vännerna & plugga men väldigt sällan. 
tjugo. Har ni sagt att ni älskar varandra?- helatiden! 
tjugoett. Har han fräknar?- några, han har iallafall en jätte söt prick på näsan!(:
tjugotvå. Har ni kollat på film någon gång?- näe men snart. 
tjugotre. Har ni bråkat någon gång?- har väl blivit små sur på varann, men inte bråkat på riktigt !(:
tjugofyra. Har ni sovit i samma säng?- näe, bara chillllllllat 
tjugofem. Har ni skrattat tills ni gråtit?- inte tills vi gråtit, vad jag vet. men skrattat har vi! :) 
tjugosex. Har du sett honom gråta? - han är för hård för sånt.. 
tjugosju. Har du sett honom vara riktigt arg?- näe, isåfall skulle det väl vara på mig. :) 
tjugoåtta. Har han sett dig gråta? - näe, men hört tror ja . 
tjugonio.
Vad ska ni göra i sommar?- vi ska ligga i gräset och titta på stjärnorna har han lovat, vi ska vara lyckliga och göra en massa saker tillsammans. vad jag vet. (:
trettio.
Har han svikit dig någon gång? - helt ärligt , så nej! 
trettioett.
Har ni pratat i telefon någon gång? varje dag!
trettiotvå.
Vad skulle du göra om denna personen dog?- jag skulle leva åt honom. fast han ska inte dö, aldrig!
trettiotre. Kommer ni vara kompisar om 10 år?- jag hoppas det!  
trettiofyra. Vad är det bästa med honom? - exakt allt!   
trettiofem. Vad skulle du vilja att han ändrade på? ingenting, han är perfekt i mina ögon ! 
trettiosex. Älskar du honom?- går inte att beskriva hur mycket jag älskar honom.  
trettiosju. Vill du att han ska kopiera detta och skriva om dej? - sånt som märks. :)
trettioåtta. Skulle du ge honom pengar om du vann en miljon? - såklart, jag är ju så snäll!
trettionio.
Har ni varit tillsammans?- vi är. =)
fyrtio. Vad har ni för relation?- förhållande!
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0