29 november.

jag måste ha typ otursdag eller nått idag, det suger stenhårt. idag började vi iallafall tio i åtta på station och där väntade vi på bussen sen åkte vi till iggesund och spelade innebandy. och hur det gick behöver vi ju inte prata om, det finns sjuka människor som alltíd ska sabba för alla. nått som stör mig nå sjukt..
aja, efter fick vi duscha i kall vatten och sen när vi kom till ljusdal så fick vi gå och det var svinkallt ute. sen när jag kom hem somnade jag på engång, sov ett bra tag och var lika trött när jag vaknade. innan jag somade hade jag inget internet och inte är jag vaknade heller, och kommer inte ha det på tre dagar nu heller. & hur fan det ska sluta, det vet jag inte.
nu tänker iallafall jag lägga mig och sova tidigt och vänta på bättre tider eller nått.
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0