allt känns bak och fram, in och ut och upp och ner..

..men jag gillar det!
skolan idag gick jätte bra, båda redovisningarna gick fett bra. har alltid haft problem med dem muntliga redovisningarna men det gick jätte bra idag, trotts att jag inte sov mycket inatt. fullmåne
efterskolan åkte vi ner jätte många tjejer och fikade och myste, hur bra som helst. min klass kan vara den bästa som finns iallafall tjejerna.
känner att jag är väldigt glad idag, det är jätte bra för mig. det är sånt jag behöver helst hela tiden!
& just nu längtar jag som en galning till lovet, ALLRA BÄSTA ELLEN KOMMER HEM DÅ :D & vi kommer förmodligen att åka några tjejer till stockholm iallafall jag&signe och träffa kompisar där. kommer förmodligen träffa bästa bella, och så klar alla kompisar här. varför inte lov nu liksom? skulle inte vara helt fel.
aja, nu ska jag lägga mig och läsa & längta ännu mer.
/Lina.

Kommentarer
Postat av: ellen!

tre veckor kvar sen ska vi leeeka ! hur är det med dig nu då? så fort du ser att jag är inne på face skriv till mig dåååå! <3<3<3 saknar dig bocken<3

2010-11-26 @ 15:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0