these days aren't easy like they have been once before..

nu ska jag sluta med det här deppiga, nu ska jag glömma allt och gå vidare. låter bra om jag får säga det själv.
idag i skolan var jag jätte duktig för en gångs skull, jobbade bort inprincip allt på min restlista så nu har jag inte så mycket i skolan längre. det lönar sig att vara depp ibland as skönt!
nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli lite mer sen ska jag åka till stallet och rida, jag ska faktiskt rida dubbla lektioner idag eftersom att jag har missat så många nu när jag har varit sjuk.
fast jag funderar verkligen på att byta om nu också kan jag gå till stallet istället, det låter bättre så. tjarå!
/Lajna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0