jag försöker träffa andra men det är inte så lätt.

min blogg äger ju.
den här veckan har vart helt okej, jag har jobbat och jag har gjort färdigt massa saker och det är ju grymt. idag åkte jag hem tidigare för jag hade ont i magen, la mig och sov när jag kom hem så nu är det bra igen.
imorgon har vi dodgeball turnering på tennis hallen, men jag får ju så klart inte vara med eftersom att jag fortfarande äter penicillin. testade även att rida igår, men det vart alldeles grumligt för ögonen så jag fick inte rida mer. det sög sten hårt!
har inte så mycket att berätta, mitt liv äger inte just nu så har inget roligt att berätta.
fast nu hörde jag att min mamma kom hem och hon har varit och handlat godis till mig, bästa mamma.
resten av kvällen tänker jag sitta hemma och invänta min kära bror, som kommer hem ikväll! :D
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0