sen en tid tillbaka har jag varit tom, och försökt att hitta spår som leder rätt..

min blogg är så hääääääär rolig, i fredags var jag till anja en sväng på kvällen, där var love,annlouse,fanny,frida,linnea,catarina och anja. vi tittade idol och pratade typ. bestämde oss också för att åka till gävle på lördagen så då gjorde vi det alla utom catarina och linnea.

kul vare iaf, köpte ett par nya jeans och en tröja. också träffade vi hanna först och åt tittade lite på mih railtävlingen som var inne i stan, sen gick hanna tillbaka till polhemsskolan sen vid tre kom hon igen då fikade vi, tittade mer på tävlingen. sen gick vi till tåget. hade faktiskt kul i lördags med bästa brudarna. också träffade vi typ världensbästasötaste bella och hennes kompis malin. men vi han inte prata med dom så mycket...
jag träffade också saknade max, var jätte längesen jag träffade honom nu. så det var ju kul!
aja, igår kväll var vi hemma hos love och myste. sen gick vi ut på ljusdal och tittade om de var nå folk ute, men det var så sjukt kallt så vi ringde jimmy istället så fick han hämta mig,linnea&signe så åkte vi tillbaka till lillhaga. sen hämtade pappsen mig, så sov jag hemma istället eftersom att jag var så trött, och fortfarande inte helt frisk.

idag har jag bara vart hemma, har tittat på film och sovit hela dagen, och jag åt min frukost för kanske en halv timme sen eller så. (A) hihi. nu ska jag lägga mig och titta film igen, somnar säkert.
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0