no matter what i say i love you so much i can not leave..

går dagen var ju helt värdelös, för mig blir det inge mer gfest än på ett bra tag iallafall! fy vad tråkigt det var.
tänkte ta bussen hem 20 över 1 eller när det var, men missade iallafall den så fick åka 20 över 2 istället..
när jag kom hem la jag mig i sängen med robban som redan sov. han tyckte det var lite konstigt att han somnade själv och vaknade med någon där.
idag är jag sjuk samma som dem här två dagarna innan feber, ont i huvudet och ännu mer hosta. när jag vaknat åkte jag&robban ner på köpingen och åt lunch sen till farmor för att hämta hans mössa. och sen hem igen! har bara vart hemma hela kvällen och frusit och alldeles strax kommer farmor&farfar hit för att äta. sen blir jag bara hemma i sängen hela kvällen. låter som en bra ide tycker jag!
/l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0