what am i supposed to do when the best part of me was always you.

igår kväll fick jag tillbaka min feber, hade jätte hög feber och hostade och allt snurrade osv.. så idag vart jag hemma igen, nu känner jag mig frisk bara jobbig hosta, men kommer säkert få tillbaka febern ikväll. jag hoppas verkligen att jag är frisk tills lördag, då ska ju jag till gävle och dit måste jag! så jag hoppas på att bli frisk nu.
har kollat på film och sovit hela dagen, nu ska jag titta på solsidan sen ska jag vänta på att mamma kommer hem, kanske hon kan laga mat till mig eller nått liknande. men nu ska jag lägga mig igen..
/l.
Tyler Ward – Breakeven (Acoustic Version as originally performed by The Script)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0