does she love you better than i can?..

igår vart det hudikmarknaden igen, men åkte den här gången hem i tid. sov hos min bästa love och hostade som en gudinna på natten. på morgonen åkte jag hem och åt med robban&micaela. senare på eftermiddagen gick vi ner till sötaste kusinerna för magnus fyllde år, där vart det massa bus & söta bilder på wille&clara som ni ska få se.
senare har jag bara vart hemma och gjort massa nödvändiga saker, dammsugit/bytt sängkläder/rensat ut massa lådor osv.. nu är jag trött och ska alldeles strax sova så jag orkar upp imorgon, fast vi har iallafall sov morgon. det är ett plus.
nu ska ni få massa bilder på mina söta kusiner, sen är det läggdags. nattinatti!
/lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0