don't you know you're beautiful!

efter skolan idag åkte jag hem sen efter ett tag kom djara till mig, vi duschade fixade oss oså. sen kom love & annlouise då åkte vi ner och åt pizza med anja&fanny sen mötte vi upp catarina och linnea. senare gick vi och köpte godis och sen hem till anja och tittade på camprock2. den sög verkligen stenhårt, första camprock är mycket bättre!
aja, vi gick ner på ljusdal och träffade folk. träffade även världensbästaellen henne gillar jag starkt! vi gjorde inte så mycket ikväll, var mest ute och frös.
men nu är jag hemma och fryser ännu mer, och ska försöka sova nu. godnatt.
/lajn.
jag saknar storebror!


You love me for who I am,
Like the stars hold the moon,
Right there where they belong.
and I know im not alone.
You love me for who I am,
Like the stars hold the moon,
Right there where they belong.
and I know im not alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0