fuck it, i don't want you back.

hudiksvall igår var helt okej, men inte så jätte roligt. marknaden var lite rolig iallafall, men gfesten sög stenhårt. men träffade iallafall massa trevligt folk så det var ett plus. & på marknaden fick jag och catarina åka karuseller gratis för catarina började prata rumänska med dem och dem var rumäner.
efter vi vart på folkan gick vi och åt sen träffade vi massa folk och gick till bussen. vi var hemma runt 4 inatt då vart det sängen direkt.
vaknade idag bredvid sara, har nyss ätit oså. och nu ska jag duscha, fixa mig sen blir det hudik ikväll också. får väl se hur mycket jag orkar pratar, jag har ju tappat rösten så kan inte prata.. jobbigt
tänkte lägga in lite bilder sen skolfotot också innan jag går och gör mig i ordning.  puss
/l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0