you are my sweetest downfall.

jag dog inte på norrfly, jag har helt enkelt inte orkat blogga bara.
iallafall så när vi åkte dit så kunde vi inte gå in för det var nån fest i huset bredvid, så om vi gick in så skulle dem ringa polisen för man fick tydligen inte vara där. så vi satt på parkeringen på max och gjorde ingenting. men efter ett bra tag åkte vi hem, var hemma runt två och då följde signe med hem och sov här.
på söndagen på morgonen åkte signe till erik och jag åkte till love där hon, annlouise & djara var. vi tittade idol, åt glass. senare åkte jag hem åt sen till hudik vid halv 7 eller nått sånt. var där hela kvällen, sen hem igen halv elva sen skola idag igen.
gick väl si sådär, kunde gått bättre om man säger så. gjorde iallafall färdigt no:n. y
nu ikväll har jag vart och solat sen till farmor för att hämta min fina mössa som hon har stickat till mig. världens bästa farmor!
nu ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa sen försöka somna i tid ikväll. godnatt:)
puss /lina.
jag saknar robban!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0