22:32

Skolan idag gick typ som igår jag mådde helt okej på morgonen som tur var eftersom att vi hade nationella, och det gick rätt bra faktiskt. När vi skulle äta så kunde jag inte äta det är nått fel på mig för jag mår illa när vi har lunch och får inte i mig nå mat, och sen efteråt så blir jag alldeles varm och yr och mår dåligt. Så jag åkte hem efter ett tag och innan dess skulle mamma byta ett par skor och då följde jag henne också fick jag med mig ett par byxor hem. Sen la jag mig när jag kom hem också har jag pluggat en del så jag är klar med +dags uppgiften nu! Sen verkar det också som att alla har fått brev ifrån gymnasiet förutom jag, jag vill ju veta vad jag kommit in på.. & jag är inte det minsta nervös.. elleh?
Imorgon stannar jag hemma och vilar och pluggar. Sen så är planerna för helgen klar.
Fredag: Ledig, kanske åka till hudik eller bollnäs med mamma och handla. Tjejkväll & Lovius sover här.
Lördag: Vi åker till backen på morgonen med erik och tittar på big air, stannar i järvsö och sover hos Carolina.
Söndag: Backen hela dagen!
Det kommer bli en bra helg . Men nu ska jag sova och vila, natti!
/ Linis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0