Money can't buy us happiness

Innan jag åkte till skolan så åkte jag och farmor ner och åt lunch eftersom att det var jätte äcklig mat på skolan, cyklade vidare till skolan sen och jobbade lite och hade extra engelska. Åkte hem strax före tre och lämnade väskan sen gick jag ner till kusinerna, och efter det åkte jag vidare till stallet.
Gick faktiskt jätte bra vi red utan stigbyglar hela lektionen, så imorgon har jag träningsvärk. Sen jag kom hem har jag gjort absolut ingenting, läst bloggar och lyssnat på bästa larre, satt faktiskt och lyssnade på larre och ryste och längtade efter honom.
Fast nu måste jag sova annars kommer jag vara död imorgon, natti!
/ Linis

Kommentarer
Postat av: J

Fan va söt du är! =)

2011-04-05 @ 22:58:24
Postat av: E L I N

fin blogg!

ska vi följa varann via bloglovin ? :)

2011-04-06 @ 20:12:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0