What is it with you that makes me act like this.

Gick ner till sara igår vid halv tio , hon hade lagt ut nyckeln till mig fast när jag kom så hittade jag den inte så stog ute typ en halv timme. Fast det var inte så jätte kallt så det var skönt. Sara kom iallafall efter ett tag så då gick vi ut på ljusdal nästan på engång så hittade vi catarina, linnea, towa och frida på centrumgrillen så satt vi och pratade med dom ett tag sen gick vi till statoil, fasktiskt rätta läskigt var en massa chineser som frågade efter vårat nummer och började typ jaga oss. haha!
Efter vi vart på statoil gick vi tillbaka på centrumgrillen och chillade lite sen gick jag och sara hem till henne, vi la oss på engång. Dock låg jag vaken hur längesom helst och kunde inte somna.. Idag vaknade jag också tidigt och kunde inte sova av samma anledning.
Vi har iallafall inte gjort så mycket idag ätit frukost och nu sitter vi och tittar på the hills, fast nu ska jag ta och duscha så får vi se vad vi hittar på sen. Ikväll ska vi iallafall på bio Hur många lingon finns det i världen. Men nu ska jag ta och duscha. hejs!
/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0