12:43

Igår kom typ all min släkt på pappas sida hit och åt middag med oss, och efter ett tag kom även sara hit. Vi gjorde inte så mycket tittade på melodifestivalen och busade med wille & clara, efter ett tag hade vi verkligen ingenting att göra så då tog vi med oss java och gick ut och gick. Gick till statoil och hyrde en film sen gick vi hem igen och tittade på någon värdelös film.
Sara sov här inatt också fast hon har nästan nyss åkt hem, för hon ska hem och packa eftersom att hon åker till spanien idag.. :( frågan är hur jag ska klara mig nu.
Aja, nu ska jag gå upp och äta frukost sen får vi se vad jag gör, kanske går ut och går lite grann.
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0