And I know there’ll come a time when you will take my hand ..

Gick faktiskt rätt bra i stallet idag jämfört med sist iallafall, åkte med Sandra hem sen hade när jag kom hem insåg jag att jag inte hade någon nyckel.. Så satt ute i kanske en halv timme och förfrös, men sen kom jag på att vi faktiskt har en ute nyckel också så jag hittade den sen var det bara att duscha länge!
Nu sitter jag och tittar tv och äter frusna hallon & vindruvor, dagens höjdpunkt. Just nu funderar jag på att slå på en film och sen sova, måste ju på skolan vid nio endå imorgon för jag måste prata med EMO om gymnasieval eftersom att jag har lite svårt att veta vad jag vill. Men sen är jag ledig resten av dagen får se om jag kanske åker till gävle, jag vet inte än! :)
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0