Even after all this time, nothing else i ever find in this whole world can shake me like you do .

Ligger i sängen nu och är jätte rastlös och känner att jag bara måste spela innebandy nu, jag klarar inte av att vara utan den alldeles för bra sporten! :(
Åkte iallafall till sara efter skolan och sen hämtade morfar mig så åkte vi och hämtade ett paket till mig, så nu är mina skönheter till skor hemma. Mormor och Morfar var också här ett tag men nu har dom åkt till kårböle till gammel morfar, och jag måste göra nått nu. Så jag tänker städa rummet och sen gå ut och springa eller så går jag på MRL får se, sen är det bara att tagga nationella i tre timmar imorgon! SKÖNT
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0