I wish i could give you everything .

gud så fint att jag har blivit sjuk sådär lagomt till tyskland.. imorse när jag vaknade hade jag feber och var krit vit i ansiktet, då menar jag mer än vanligt! efter ett tag gick jag upp också kände jag hur ont jag hade i hela kroppen och sen började det svartna för ögonen och jag höll på svimma. men nu har jag iallafall druckit mycket vatten och mår bättre och känner mig nästan frisk, så jag hoppas på att kunna följa imorgon endå! (:
idag har jag bara legat i soffan hela dagen med pappa och tittat på skidor, jag fick inte heller åka till stallet och ta min stalljour heller så det fick pappa göra. men snart kommer java hit och stannar här ett tag medans faster & gunnar är på bröllop, så hon får hålla mig sällskap så slipper jag känna mig så ensam.
men nu ska jag kika lite på solsidan eller en film.
/Lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0