Jag försöker förvandlas men jag går i repris

Det absolut sista jag vill nu är att vara sjuk, men såklart har jag börjat fått ont i huvudet, halsen och är trött hela tiden..
Skolan gick iallafall bra idag, vi gick bara till lunch sen hade vi idrott vår grupp var och åkte längdskidor rätt roligt endå. När vi skulle leka lekar så åkte jag, towa och alice en bit istället det var tänkt att vi skulle åka 2km men vi kände inte för det så vi letade lite roliga backar istället och chillade järnet i nån snödriva oså!
Vi slutade vid två och när vi var på väg hem så såg vi karl och anton på curling hallen men jag och towa orkade inte gå runt allting för att komma till dom så vi plumsade i snön, och när vi kommit en bit så insåg vi att vi hade snö upp till midjan och kom ingen vart, men vi kämpade. När jag kom hem åt jag lite sen frös jag så mycket så jag la mig i badkaret också somnade jag där.. vaknade av att det var så kallt så jag duschade sen la jag mig i sängen.
Nu ligger jag här och tittar på tv och har ont i huvudet, funderar på att titta OC sen sova jätte tidigt, vilket jag vet att jag kommer göra!
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0