Jag har hört att du träffat nån jag har hört att hon är allt jag inte var

hade en jätte mysig kväll igår med lovius, henriette och challe. började med att gå på bandy en sväng, sen gick vi ner på kina och åt då följde också sandra med oss. sen gick vi till coop och köpte glass, frukter och bär sen skjutsade erik hem oss till mig så tittade vi på melodifestivalen och pratade oså. sen någon gång vid 1-2 vela vi åka bil så då ringde vi erik så åkte vi lite bil, skjutsade hem henriette och challe sen skjutsade han hem mig och love också. vi gick och la oss på engång!
idag har jag inte gjort nånting, vaknade vid ett och det var jätte fint väder så vela göra någonting. love åkte hem och mamma och pappa kom hem, så skjutsade pappa mig till lillhaga så hämtade jag java så tog vi en lång promenad runt kaveln. gick även in till farmor en sväng och hälsade på sen vidare hem, så nu är vi hemma här och snart kommer faster och hämtar java så nu ska jag gå upp och mysa med javis.
/Lina.
kassa mobilbilder, glömde ta med mig kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0