Mitt hjärta är ditt att förstöra .

glömde att jag hade en blogg liksom..
love sov här i torsdags tur att hon bor hos mig typ varje helg så jag slipper vara ensam, att sova ensam är bland det värsta jag vet. på fredagen hade vi svenska prov och det gick faktiskt bra och vi gjorde nästan inget, hade genomgång till nationellaprovet och jobbade so bara. efter lunch hade vi klass tid i en timme sen elevens val men mamma tog ledigt på idrotten åt mig, så jag åkte till kusinerna med farmor och passade dom ett tag. vi byggde jätte fina pärlplattor och fikade en massa, tur att dom är söt!
love ringde efter ett tag för hon och sara var på väg till mig så jag gick hem och vi gjorde oss i ordning, sen vid fem kom erik och hämtade oss också åkte vi till hudik och hämtade upp jacob. vidare till donken & hemmakväll sen till jacob igen och titta film och chilla järnet typ. sjukt äckliga filmer, fast somnade när vi tittade på paranormal activity 2..
var där ett bra tag sen åkte vi hem med erik, alla vi somnade där bak sen när vi kom till ljusdal vela erik att vi skulle vakna så han skrev att det var en älg på vägen att han höll på köra på den typ. sjukt läskigt, jag fick verkligen hjärtklappning! haha. vi somnade iallafall direkt när vi kom hem sen, & idag har vi bara tittat film och ätit.
ikväll ska jag iallafall vara med love, henriette & challe, tror vi ska och titta på bandy vid fem sen ska vi nog gå och äta. vi får väl se om vi åker till mig sen och tittar på melodifestivalen eller vad vi gör, sånt som märks!
men nu har jag skrivit alldeles för långt och ska börja göra mig i ordning så jag blir klar någongång. pussss
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0