the parts of you, are the best parts of me!

Åh är helt slut efter dessa rid lektioner på världens piggaste & starkaste häst!
Första lektionen fick jag Thure och det gick bra förutom att han var lite pigg och stark, men när vi skulle trava av så fick han nå spel och började skena runt och då tyckte johanna det var lika bra jag fick rida honom nästa lektion också så han skulle lyssna mer på mig. Så jag gjorde det och gick bra till en början tills jag verkligen tröttnade på att han bara sprang och sprang, och så klart börjar han skena runt med mig ännu mer. Men tillslut gav han upp och johanna fick rida honom så han skulle lyssna bättre, och lite bättre vart det men han var lika pigg fortfarande.. Men på slutet gick det bättre och han till och med lyssnade på mig!
Nu är jag helt slut i kroppen och vill bara lägga mig och sova, men borde nog plugga lite först..
/L.
fina izcador.

Kommentarer
Postat av: micaela

gilla gilla gilla :)

2011-02-08 @ 23:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0