So dont even try, to tell me that you're not the guy!

Nationella idag gick helt okej, hoppas bara på att jag får bra resultat också. Vi satt som sagt i tre timmar och skrev, fast vi fick skriva på datorn så när vi var klar så kunde vi kolla på film också så det gick bra. Efter lunchen så hade vi idrott, och skridskorna var hos hanna och jag kunde inte ta mig dit och vi skulle på IP och åka skridskor, så vi fick titta istället. Vi gick in på bandygym och hade lite kul sen gick vi ut och tittade när Anton, Karl och Ante spelade. Men det snöade jätte mycket så det sög, efter åkte jag & sara på köpingen och sen gick vi till hennes mamma. Och efter ett tag hämtade mamma mig för vi skulle åka och kolla på glasögon igen.. och handla lite. Sen till sara igen! Somnade ett tag sen åkte jag hem och åt, rolig tjej fick också en del utbrott på saraaaan. När jag kom hem har jag inte gjort nånting alls, ätit middag och chillat järnet. Nu ska jag ta och duscha och sen lägga mig, är sjukt trött! puss /Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0