16:27

Skolan idag var jätte seg och vi hade ett matteprov gick faktiskt bra, på eftermiddagen hade vi idrott längdskidor. Och som jag sa jag har inte åkt på över ett år och det märktes verkligen! Iallafall så gjorde jag och sara den snyggaste vurpan, mina längdskidor åkte in i hennes rumpa så hon fick hål i byxorna.. Som tur var så var det mina byxor hon hade på sig! Efter så sparkade vi oss hem till mig för att äta lite, sen har vi tittat på film och målat naglarna.
Sara har nyss åkt hem och jag försöker få tag på min bror så vi kan få skjuts till backen ikväll, men det går inge vidare. Så vi får se om det blir nå skidåkning eller inte, nu ska jag äta sen så får vi se om jag åker till backen eller om jag kanske åker och tränar MRL MageRumpaLår..
Backen lockar mer ska ni veta!
/Lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0