'Cause i'm trying so hard to hide, all these feelings inside.

Inatt måste jag ha sovit sjukt konstigt jag vaknade hela tiden och trodde det var morgon, så var det inte det..
Men vid tio vaknade jag på riktigt och funderade på om jag skulle åka till backen eller inte, och egentligen vela jag inte men sen ringde towe och då vart jag lite sugen endå. Så ringde och kollade om leon hade hunnit åkt och det hade han inte så dom hämtade mig sen åkte vi vidare till borr och hämtade leon&mannes skidor, sen till backen. Det var sjukt kallt men jag är hård som sten så klarade det galant!
Vi mötte towe, anton, maria och henke också så åkte vi literå och vi åt jätte mycket mat, mmmmm knubb!
Nu är jag hemma och fryser nå sjukaste mycket & är hungrig igen, nu ska jag duscha jätte länge & i jätte varmt vatten sen äta mat. Och senare får vi se vad som händer, är förmodligen med Love & Sara.
/Lina.
en bild bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0