How can I just let you walk away?

Skolan idag var helt okej, synd bara att vi började med alla tråkigt lektioner direkt!
Vi hade iallafall vekstad hela förmiddagen sen lunch, och efter det hade vi matte i typ tre timmar. fett tråkigt! & Imorgon har vi en matte diagnos det är ju tur att jag verkligen kommer ihåg allt vi jobbade med innan vi slutade, fast ne. Efter så åkte vi in på ljusdal och fikade också köpte jag en ny foundation, sen gick jag, sofie & sara upp till sofies farmor och låg i sängen och pratade.
Pappa hämtade mig för ett tag sen så åkte vi till faster och hämtade ett par skor också stannade vi där ett tag, nu är jag hemma och har precis räknat ännu mer matte. Och nu ska jag verkligen snart sova är så himla trött så jag vet inte. Också är jag galet taggad på skidor imorgon, knubbtowe också!
Men nu ska jag titta om jag hittar några googlar jag kan beställa sen titta OC. puss
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0