Kan inte titta tillbaks trots min vilja är stark

Skolan idag var sjukt seg , vi hade ett no test som jag inte ens vet vad det handlade om och det gick ju inte särskilt bra. Vi slutade vid tjugo i tre då åkte jag till farmor och pluggade klart so:n så nu kan jag åka till backen imorgon, stannade hos farmor hela kvällen tills pappa hämtade mig. Då jag åkte hem och väntade på honom sen så pluggade vi matte, fast dock höll jag på att somna. Jag sover jätte dåligt när det är full måne, så ska lägga mig i tid ikväll, typ nu!
Imorgon ska vi också åka längdskidor på idrotten och jag har inte åkt på över ett år om inte mer, frågan är hur det kommer sluta. Och på kvällen åker jag till backen med Towe sen vet jag inte om Hanna ska dit, nu måste jag lägga mig. Natti!
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0