Nothin’ new is sweeter than with you .

Ikväll har jag faktiskt gjort klart min engelska, nu är det bara all skit historia kvar.. Jag orkar inte!
Imorgon ska jag trottsa min sjuka och försöka ta mig till skolan, egentligen så har jag ju ingen feber nu vet inte om jag har haft det heller. Jag har iallafall haft jätte ont i kroppen och i huvudet så det är väl bättre att vara hemma då antar jag, fast huvudvärken tror jag beror på att jag inte använder glasögon som jag borde. Men just nu äger jag inga!
Fast tror det blir rätt chill dag imorgon, vi skulle filma våran musikvideo hela förmiddagen & på eftermiddan vet jag inte ens vad vi har för lektioner. Men om jag är rätt pigg imorgon så blir det MRL på kvällen också, om jag inte har allt för mycket plugg!
Men nu ska jag sova , ska upp tidigt imorgon ju!
/Lina.
satan vad snygg han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0