Om du lovar mig att alltid få mitt hjärta att slå som det gör just nu.

Hade en mysis dag med love i gävle idag, vi åt hur mycket som helst sen var vi och tittade på gymnasiet och det verkade jätte bra. Så just nu verkar det som att det är där jag kommer tillbringa resten av dem tre kommande åren, rätt skönt om jag får säga det själv!
Efter gick vi och köpte godis sen till tåget , och det vart inte en massa förseningar men istället vart jag liiiiiite sur på lovius.. -.-  hon lovade mig när vi åkte ifrån gävle att jag skulle få lyssna på musik med henne ifrån bollnäs, sen när vi kommer dit så har hon ju bara mytat så får jag inte lyssna! plus att hon tog massa bilder på mig som hon vägrar radera, jag vela bara slå ihjäl henne.
Vi kom hem vid nio sen har jag inte gjort nånting borde ha lagt mig för längesen men vi har endå hemstudiedag imorgon så då kan jag åka till skolan vid nio istället. Men nu ska jag sova natti!
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0