Then live the rest of our life, but not together.

Igår åkte som sagt jag, love och mammi till hudik och handlade kläder. Hittade en massa kläder faktiskt. Vi var där hela dagen åkte hem någon gång vid tre. Direkt när vi kom hem la sig love och sov, och jag satt mig vid datorn och sen försökte städa mitt rum men det gick inge vidare. Väckte senare och vi gjorde oss i ordning sen åkte vi på salladsbaren och åt pizza, också gick vi och köpte ben&jerry's sen åkte vi vidare till sofie där det var en massa folk.
Hade en jätte kul kväll med massa trevligt folk, vi spelade spel, dansade, åt, filmade en massa, tittade skräck film så där 5 på morgonen, kul var det iallafall!
Vi somnade vid sju , men jag vaknade igen vid halv nio så ringde mamma och bad henne hämta mig för jag kunde inte sova, så jag åkte hem och la mig istället och vaknade för ungefär en timme sen..
Just nu ligger jag i sängen och väntar på att mamma och pappa ska komma hem så jag kan få mat, sen tänker jag städa mitt rum ordentligt och duscha sen försöka sova igen om det nu går..
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0