In a time with shattered hopes and dreams a world was broken at there scenes.

klockan är 08:59 och jag är vaken, det är sjukt. jag och bellsi skulle dygna men jag vart trött sådär jätte trött och dog efter ett tag, fast nu är jag vaken & ska inte sova mer.
bella kom iallafall i måndags natt typ, då åkte vi till dennis och tittade hockey med folk sen så åkte vi hem och åt sen somnade jag jätte tidigt. och igår var vi hemma hela dagen och gjorde ingenting tills vi tröttnade och gick och köpte godis & energidryck och annat gott. sen gick vi till mig och tittade film, så frågade vi gustav vad han gjorde sen följde vi honom, ralle & gustav till bollnäs och käkade på max. sen åkte vi massa om vägar hem så var hemma vid halv ett, sen drog vi till ante en liten stund.
idag vet jag inte än vad vi gör, jag vill iallafall åka pulka & sen ikväll blir vi nog här hemma och tittar film eller nått med folk. vi får se!
pusshejs.
/Lajna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0