When I stand here taking every breath with you..

Det har faktiskt varit en jätte bra sista dag på lovet, vid 11 imorse så åkte jag, hanna & sandra till backen och åkte lite. Där träffade vi också jocke&emrik och senare så kom även towe, leon och alla dom så då var vi med dom också och åkte lite. Det var jätte ovant att åka men det var sjukt kul, jag&towe åker även dit på torsdag och lördag också tänk att jag längtar redan, galet!:)
Vi åkte hem vid halv fyra för jag&sandra skulle till stallet, så åkte hem och åt sen somnade jag typ i en halv timme tills sandra ringde och väckte mig så åkte jag till stallet efter det. Mockade åt spirit sen hade jag lektion, så himla kul att rida igen dock hade jag en seg häst idag men kul endå. & imorgon antar jag att jag kommer ha jätte mycket träningsvärk med tanke på hur otränad jag är!
Har duschat, städat rummet oså när jag kom hem, och nu sitter jag här vid datorn och ska precis stänga av. Är så trött och ska lägga mig och titta på OC istället, mycket bättre!
Godnatt :)
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0