You’re the apple of my eye!

Har suttit här i snart två timmar för att försöka göra ett blogg inlägg, men det går inge vidare alltså!  Jag har inget viktigt att berätta, skolan gick bra idag dock gick idrotten mindre bra. Det är sjukt att jag aldrig hittar balansen på dom där längdskidorna, ramlade bara engång idag tror jag? Fast vi hade stafett men jag gav upp efter första varvet men det var axel som fick lida för det. :)
När jag kom hem satt jag mig i duschen och försökte bli varm och det gick bra faktiskt , så nu sitter jag uppe i soffan och väntar på mat typ. Fast sen vid åtta ska jag åka och träna MRL skööönt!
Imorgon är det fredag då blir det massa mys med love, sofie och signe , har en känsla av att det kommer bli en bra helg! /Lina.
slöaste tjejen jag sett på länge iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0