Varenda gång jag funnit nån så såg jag att drömmen inte var sann.

Tänkte berätta för er intresserade vad som händer i mitt liv, jag var förra veckan i skåne med love och sofie. Vi hade det jätte mysigt och träffade några killar där som vi umgicks med, som tog med oss på äventyr och vi hade det väldigt kul.
I lördags kom vi hem och sen dess har jag varit med carolina, har även varit med mina tjejer här hemma och haft en liten mysis kväll. Idag har det varit en bra dag för jag har nämligen beställt mig en iphone, jag och mamma tog även oss en mysig tripp till bollnäs för att titta lite i affärer. Sen har jag även övningskört förförsta gången i hela mitt liv och min papi tyckte jag var så duktig, fick motorstopp endast två gånger på den tid vi körde måste erkänna att jag faktiskt är lite stolt över mig själv.
Den här veckan har jag inget speciellt planerat eventuellt en tur till hampus stuga på torsdag och sen kommer lilla java och bor hos mig i helgen, sen så åker vi till orsa på tisdag skulle jag tro och blir där hela veckan.
/ L
skåne

Kommentarer
Postat av: moa hedblom

fin blogg :)

2011-07-13 @ 20:10:26
URL: http://mooahedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0