16:35

skolan idag gick faktiskt jätte bra, vi hade svenska/matte hela förmiddagen och jag gjorde för engång skull det jag skulle göra på lektionerna. efter lunch hade vi idrott vi spelade innebandy, fotboll och volleyboll, och varje gång jag spelar innebandy så inser jag verkligen hur mycket jag saknar det. jag vill kunna träna innebandy som normala människor men mitt knä kan ta sig, jag hatar det!
vi slutade vid två då gick jag hem sen kom linus och liam en sväng för dom hade glömt nyckeln hem så då väntade dom här, ikväll åkter jag förmodligen med linus till backen om någon mer följer.
& imorgon har vi drogdag hela dagen med praktiska utföranden, wohoo ibland är våran skola allt för bra endå!
men nu ska jag gå och handla åt mamma sen får vi se om jag åker till järvsö eller inte. :)
/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0