17:05

Har precis läst igenom ca 400 blogg inlägg och nu vill jag bara kasta iväg datorn och aldrig mer röra den, jag är trött på den! :o
Kom iallafall hem igår kväll vid 8 tiden och mamma hade lagat god tre rätters till mig, och jag har faktiskt saknat mamma och pappa jätte mycket. Och även min fina storebror men han är dock kvar i uppsala och kommer hem nästa helg istället eftersom att han ligger i lumpen, så jag får inte träffa honom förän om en vecka till.. :(
Igår var jag så rastlös när jag kom hem så jag träffade sara och frida och vi gick ut på lite äventyr sen ringde vi gustav och åkte bil med han och micke, kom hem vid två och då gick vi och la oss. Dom åkte hem vid 1 kanske sen har jag legat i sängen precis hela dagen och kollat bloggar, nu ska jag städa rummet och börja fixa mig för en fin kväll med trevligt folk i hedsta. hoppas på en toppen kväll!
Sen så är det ju även lov nu också så får se vad som händer, kanske följer med till södertälje endå jag får ju shoppa. Men det är så sjukt tråkigt där så vi får se.
Hoppas iallafall på att träffa någrade saknade , det är sånt som märks. Men nu måste jag göra ett ryck och få lite ordning på rummet och packa upp alla saker sen klassresan.
/Lina.
satan vad hon bjöd på dom där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0