19:01

Idag gjorde jag faktiskt klart all min engelska så nu har jag inte så mycket kvar hoppas jag, fast vi fick ju en ny treveckors i måndags så ja får se hur det här blir..
Efter skolan åkte jag och love ner på ljusdal sen innan jag gick hem så gick jag och hämtade java, jag lovade faster att passa henne medans dom åkte till sundsvall. Jag kan ju endå inte träna jag tror jag har fått tillbaka mitt slatter knä och det gör sjukt ont och jag kan inte gå upp för trappor sådär as bra, men då passar det ju bra att min bebis är här.
Nu har jag nyss ätit och ska snart börja plugga, också ska jag väl gå en lite promenat med bebis. Men nu ligger hon och sover här bredvid mig, så söt.
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0