22:30

I lördags åkte vi in till stan och shoppade i stockholm, hittade ett par byxor och ett par skor. också några tröjor. Fanns inte så där jätte mycket som jag gillade, på eftermiddagen åkte pappa och robban tillbaka till södertälje till mormor och då stannade jag kvar och väntade på min buss hem. Så tog bussen hem till ljusdal vid fem och var hemma någon gång vid halv tio, då mötte jag elias sen gick vi upp och skulle möta henriette & love men dom stog och diskade så vi gick och mötte sara & sofie istället också gick vi hem till mig.
Vi gjorde inte så mycket försökte titta film men jag fick inte igång tvn eftersom att jag inte är så teknisk, men vi lagade mat och åt. Sen så gjorde vi inte så mycket pratade oså.
Imorse gick jag upp jätte tidigt eftersom att jag och linus skulle till backen, så vi åkte dit vid halv 11 träffade marc där. Och liam var också med så han åkte runt med oss och han var så tuff, också träffade jag kusinerna och dom hade blivit jätte duktig att åka.
Aja, vi åkte hem redan vid tre och sen att jag kom hem har jag hunnit städat hela huset, duschat, suttit vid datorn, blivit dum i huvudet, tittat solsidan och tittat filmer. Men nu borde jag sova och tänka till lite. gnatt
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0