22:35

Onsdag är det idag ja, mmmm.
Skolan gick bra jag har iallafall bestämt mig vad jag ska göra för examens arbete i slöjd, jag ska faktiskt vira en bikini. I bild har jag inte bestämt mig än och i musiken är vi nästan klar. Vi hade iallafall verkstad hela förmiddagen sen på efter middagen hade vi matte/engelska och ett nationellt prov i NO. Det gick bra var inte alls svårt!
Jag åkte med kusinerna hem sen gick jag till farmor direkt då så hjälpte hon mig lite med att virka, mamma hämtade mig strax efter sex så åkte jag hem och bytte om sen skulle vi ut och äta med marlene och peder. Och jag cyklade för första gången iår idag jag har verkligen glömt bort hur kul det är att cykla ju!
Jag åkte hem tidigare iallafall och var hemma vid halv tio, nu sitter jag i sängen och tittar faktiskt på big brother dock så hatar jag det programet för det är så sjukt värdelöst. Men jaja!
Nu ska jag nog läsa lite bloggar sen sova, natti!
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0