22:45

Jag har inte ridit på tre veckor nu och ikväll red jag dubbel pass och det känns ju i rumpen om man säger så, väldigt otränad tjej måste jag säga. Imorgon funderar jag på att gå på MRL och nu har mitt nya liv börjat jag MÅSTE börja träna igen annars kommer ju jag gå under.
Första lektionen gick iallafall jätte dåligt ända ifrån början och då fortsatte det så, men sen andra lektionen fick jag först Pluto och redan när vi började trava så kände jag att han var jätte pigg och jag klämmer så mycket med benen så det blir ännu värre. Och jag visste även att han kastat av Johanna på min lektion så jag fick byta till Catja, och jag tror jag har fått en ny favorit häst. Satan i gatan vad rolig hon var, och även jätte duktig på att hoppa också för den delen!
Nu har jag iallafall pluggat lite NO eftersom att vi har nationella imorgon i 2 och en halv timme, jag hoppas på att det går bra men har en känsla av att det kommer gå åt pipsvängen. Måste läsa på lite mer nu sen sova, tidig morgon imorn!
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0