I might forget, how it feels to let go and how it feels to get a brand new start .

har insett att jag aldrig kan börja mina inlägg på ett fint sätt det går aldrig.
igår kom ellen till mig vi typ hängde på ljusdal åt jätte mycket skit lame, senare åkte vi till nino med love, sara och erik och tittade film var trevligt. men både jag och ellen vart trött direkt efter första filmen så dom skjutsade hem oss då så drack vi te och tittade solsidan istället, sen så somnade båda vi undertiden så vi la oss jätte tidigt. imorse när vi vaknade gjorde vi oss iordning på engång och följde mamma och pappa ner på köpingen och åt lunch sen åkte vi hem en stund, också kom jennifer och hämtade upp oss så åkte vi med till järvsö. vi åkte upp till backen och tittade om det var nå roligt folk där, träffade iallafall jätte saknade marc och en max. och leon, sandra osv. ellen och bajsi åkte hem så blondie kom istället och hämtade mig, så åkte jag, blondie och felicia och åt pizza.
sen tog jag bussen hem strax efter fem och sen dess har jag bara vart hemma och städat, duschat, tittat tv och bara tagit det lugnt.
marc vela också att jag skulle följa han till backen någon dag eftersom att han var hos sin pappa nu på lovet, så imorgon åker jag med marc och linus till backen. och det skulle bli fin väder också så det är chillll!
men funderar på att lägga mig typ nu, för jag börjar på att få ont i huvudet och behöver sova.
/Lina.
haha fiiiint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0