22:32

Idag hade vi hemstudiedag och det gick skit, fast jag är klar med reseuppgifterna sen tyskland. Nu har jag en liten bit kvar på min restlista bara -.-
Åkte hem vid halv tre och jobbade jag kan ju inte längre jobba på skolan och det är faktiskt sjukt jobbigt, jag får istället göra allt jag borde gjort i skolan efter skolan.. Efter åkte jag hem och pluggade , sen var det stallet. Det gick inte sådär jätte bra men jag fick rida på min finaste eddie, min gamla sköthäst som är den bästa ju. Han & jag har gått igenom mycket vi, ett tag var han min bästa vän, och fina priser har vi här hemma med. Min finaste eddie!
Nu är jag hemma och ska snart lägga mig och läsa sen sova. nussi!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0